Σχεδιασμός SEO keywords για την προώθηση της ιστοσελίδας σας

O σχεδιασμός SEO keywords αποσκοπεί στην αύξηση επισκεψιμότητας ιστοσελίδας και στην υψηλότερη κατάταξη της στις μηχανές αναζήτησης (Google, Bing,Yahoo).

Blue Webs Κατασκεύη ιστοσελίδων σε τιμή γνωριμίας

Ο όρος SEO προέρχεται από τα αρχικά της φράσης "Search engine Oprimization" που σημαίνει βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης.  Είναι η διαδικασία που γίνεται ώστε να αυξάνουμε την κίνηση στην ιστοσελίδα μας μέσω των "δωρεάν", "οργανικών" αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης. 

Blue Webs

-

WebDevelopment, SEO and Content

Πως κάνουμε βελτιστοποίηση SEO στο Blue Webs

Η μέθοδος αφορά στο πακέτο των 65€. Η υπηρεσία περιλαμβάνει επεξεργασία του υλικού (κείμενα, τίτλοι, περιγραφές, εικόνες κλπ) που δίνει ο πελάτης βάση του πλάνου λέξεων κλειδιών και της στρατηγικής SEO που σχεδιάζουμε.

Μελέτη και σχεδιασμός λέξεων κλειδιών

για τη βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης

Η βελτιστοποίηση SEO είναι μια χρονοβόρος και περίπλοκη διαδικασία. Πρόκειται για μια διαρκή διαδικασία αλλά ένα πολύ σημαντικό κομμάτι σχεδιασμού SEO keywords γίνεται κατά την αρχική κατασκευή της ιστοσελίδας. 

Το ιδανικό θα ήταν να επιλέξετε το πακέτο content (πλήρες πακέτο ιστοσελίδας) που περιέχει και τον σχεδιασμό SEO keywords. Στην ουσία μόνο έτσι μπορεί να γίνει κάτι ολοκληρωμένο.

Αλλά επειδή η δημιουργία περιεχομένου είναι μια πολύ χρονοβόρα και επομένως ακριβή διαδικασία προσπαθήσαμε να φτιάξουμε μια ενδιάμεση υπηρεσία όπου εσείς με το δικό μας σχεδιασμό και πλάνο θα δημιουργήσετε ή τροποποιήσετε το περιεχόμενο σας ώστε να επιτύχουμε τη βέλτιστη SEO στην χαμηλότερη τιμή.

*Η βελτιστοποίηση SEO σε καμία περίπτωση δεν εγγυάται συγκεκριμένη θέση κατάταξης στην Google . Στο Blue Webs χρησιμοποιούμε τις βέλτιστες πρακτικές σε αρμονία με την πολιτική της Google.

65 / 7 σελ

Σχεδιασμός SEO keywords

  • 7 σελίδες ή 25 προϊόντα
  • Πλήρες SEO PLAN
  • Μελέτη λέξεων κλειδιών
  • Επεξεργασία κειμένων
  • Προσθήκη metadata
  • Περιγραφές & alt text εικόνων
  • Τίτλοι και Ετικέτες

Πως μπορώ να βγω πρώτος στη Google; Γιατί να πληρώσω τόσα λεφτά αν δεν πρόκειται να βγω πρώτος; Γιατί η διαφήμιση που είδα στο facebook λέει ότι μπορούν να  να κάνουν την ιστοσελίδα μου να βγει πρώτη στη Google με πολύ λιγότερα λεφτά και σε λιγότερο χρόνο; 

Μετάφραση ερωτήσεων:

Πως μπορώ να κερδίζω λεφτά χωρίς να δουλέψω; Γιατί να δουλεύω τόσες ώρες αφού δεν πρόκειται να γίνω εκατομμυριούχος; Γιατί η διαφήμιση στο facebook λέει ότι μπορώ να βγάζω 3000 ευρώ από το σπίτι μου με 2 ώρες εργασίας τη μέρα; 

Και τώρα που λύσαμε τις απορίες μας 🙂 ας προσγειωθούμε στην πραγματικότητα. Η κατάταξη στην Google εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Το γεγονός ότι κανείς δεν εγγυάται τη θέση που θα πάρει μια σελίδα δε σημαίνει ότι δεν θα πρέπει να τη βελτιστοποιήσουμε.  Η SEO μιας ιστοσελίδας δεν είναι κάτι στατικό, αλλά μια συνεχής πορεία. Παρακάτω θα δούμε κάποιους από τους παράγοντες που επηρεάζουν την κατάταξη μιας σελίδας στην Google.

Παράγοντες που επηρεάζουν την κατάταξη μιας ιστοσελίδας στην Google (2018)

Υπάρχουν τουλάχιστον 200 παράγοντες που σήμερα χρησιμοποιεί η Google για την κατάταξη

μιας ιστοσελίδας με τους περισσότερους να αλλάζουν και να εξελίσσονται συνέχεια. Μπορείτε να βρείτε αναλυτικό άρθρο με τους παράγοντες SEO keywords που επηρεάζουν τη θέση που εμφανίζεται μια σελίδα στη Google στο άρθρο του Blog μας (Bliue Wesbs Academy). Παρακάτω παραθέτουμε τους κυριότερους περιληπτικά:

πως να εμφανίζεται η σελίδα μου στη google
  • Παλαιότητα τομέα (Domain)
  • Λέξει κλειδιά σε τομέα, υποτομέα και σειρά εμφάνισης
  • Δημοσιότητα στοιχείων ιδιοκτήτη (WHOIS), ιστορικό ποινών και ιστορικό τομέα
  • Κατάληξη χώρας (.gr, .com, .uk κ.ο.κ)
  • Λέξεις κλειδιά σε SEO τίτλους, περιγραφές, ετικέτες H1, H2, H3, πίνακες περιεχομένων, πυκνότητα και σειρά εμφάνισης λέξεων κλειδιών
  • Mήκος, θεματολογία και μοναδικότητα περιεχομένου. Λανθάνουσα σημασιολογία για ευρετηρίαση (LSI)
  • Ταχύτητα φόρτωσης σελίδας μέσω HTML και μέσω Chrome
  • Google Hummingbird: H ικανότητα της Google να βλέπει το περιεχόμενο (πίσω από λέξεις κλειδιά)
  • Βελτιστοποίηση εικόνων SEO keywords (λέξεις κλειδιά, περιγραφές, alt text κ.λπ.)
  • Εσωτερικά και εξωτερικά link (δομή, στόχευση, θεματολογία, ποιότητα, συνάφεια και άλλα)
  • Ποιότητα Περιεχομένου, Δομή Ιστότοπου, Σελίδα "επικοινωνήστε μαζί μας", εμπειρία χρήστη και αξιοπιστία σελίδας
  • Χάρτης ιστόστοπου και συνεχείς ενημερώσεις περιεχομένου
  • Πιστοποιητικό SSL και φήμη ιστοσελίδας (reviews)
  • Ποιοτικά Backlinks (υπάρχουν τουλάχιστον 20 παράγοντες σε αυτό)
  • RankBrain: Ο τρόπος που οι χρήστες διαντιδρούν με τη σελίδας σας. Επίσης πόσο χρόνο περνούν, πόσο σύντομα την εγκαταλείπουν, συνάφεια με αυτό που ζητούν, συχνότητα και τρόπος αναζήτησης, επίσκεψης καθώς και πολλοί ακόμη παράγοντες
  • Σελίδες Socia Media με πολλά like και reviews.